Zaalverhuur

Op zoek naar een mooie ruimte?

Ons historische en sfeervolle restaurant kent een lange geschiedenis van onder anderen feesten, bruiloften en andere evenementen dus aan ervaring geen gebrek!  Onze prachtige zalen bieden de ideale setting voor diverse gelegenheden, van intieme diners tot grote feesten en zakelijke bijeenkomsten. Met een combinatie van sfeervolle ambiance, uitstekende service en heerlijke gerechten, garanderen wij een onvergetelijke ervaring voor jou en je gasten. Neem gerust contact met ons op en laat ons je helpen bij het plannen van jou speciale evenement!

Bijna alles is mogelijk!

Of je nu een zaal wilt huren voor een verjaardag, een private dining, jullie bruiloft, een zakelijke bijeenkomst, een condoleance of een bedrijfsborrel, het kan allemaal in onze gezellige ruimtes. 

Er zijn diverse arrangementen beschikbaar waarbij je je gasten in de watten kunt leggen. Onderstaand een groot deel van de mogelijkheden. Daarnaast vertellen Mariëtta en Natalie (de eventmanagers) je graag meer over de verschillende ruimtes en helpen ze je graag met het organiseren van een onvergetelijk evenement. Maak dus gerust een afspraak en kom gezellig bij ons langs.

Onderstaand de prijzen voor het huren van de ruimtes.

Bovenkamer
Capaciteit 2-50 personen
Zaalhuur halve dag € 250,00 
Zaalhuur hele dag € 400,00

Grote Zaal
Capaciteit 20-120 personen
Zaalhuur halve dag € 300,00
Zaalhuur hele dag hele dag € 500,00  

Beide zalen
Zaalhuur halve dag € 500,00
Zaalhuur hele dag € 750,00

Receptie

Ideale receptie locatie

Diverse ruimtes en gezellige zalen

All-in zaalhuur en arrangementen

MEER INFO

Feest

Verjaardagsfeest of partij

Private diner of een feestelijke borrel

All-in zaalhuur en arrangementen

MEER INFO

Condoleance

In alle rust afscheid nemen

Met familieleden, vrienden & naasten

Warme locatie, diverse ruimtes

MEER INFO

Feestlocatie

Leukste Feestlocatie van Haarlem

Huis DJ’s of je eigen muziek

All-in zaalhuur en arrangementen

MEER INFO

Bedrijfsfeest

Kleine of grote zalen

35-50 personen

100-250 personen

All-in zaalhuur en arrangementen

MEER INFO

Verjaardagsfeest

Leukste verjaardagslocatie van Haarlem

Huis DJ’s of je eigen muziek

All-in zaalhuur en arrangementen

Eigen bar

MEER INFO

Vergaderen

Alle groep groottes & ruimtes, arrangementen, lunch & diner

Beamers, tv’s en geluidsinstallatie, goede WiFi, Flip-over, blocnotes…

Privé bar & terras en toilet

MEER INFO

Onze ruimtes

‘t Wapen van Kennemerland beschikt naast het restaurant, de Pub en het terras ook over twee unieke ruimtes, de Grote zaal en de Bovenkamer. beiden beschikken over een met eigen bar en zijn exclusief voor jouw gezelschap te reserveren voor uiteenlopende bijeenkomsten.

Grote zaal

Onze Grote Zaal is een sfeervolle ruimte met eigen bar en ligt direct aan het terras. Als feestzaal kunnen er circa 120 personen feestvieren. De zaal is zowel geschikt voor feesten en partijen als vergaderingen, workshops, bijeenkomsten en/of diners.

Capaciteit

  • Sit-down-dinners tot 45 personen

  • Borrel/feest 60 – 120 personen

  • Vergadering tot 40 personen

Welke faciliteiten vind je in deze feestzaal?

  • Privé bar

  • Podium

  • Gratis WiFi

  • Beamer met HDMI- en VGA aansluiting

  • Scherm

  • Geluidsinstallatie met aux-kabel, microfoon en ringleiding

  • Climate control

De Bovenkamer

De Bovenkamer is perfect voor een borrel, feest of privé diner in klein gezelschap. Deze ruimte is af te huren voor feestjes tot ca. 60 personen en beschikt over een eigen bar en aparte toiletgroep. Vanaf hier heb je een prachtig uitzicht over de weilanden!

Capaciteit

  • Sit-down-dinners 30 personen

  • Feestavond of borrel tot 50 personen

  • Vergadering (bloktafel) tot 24 personen

Welke faciliteiten vind je in deze feestzaal?

  • Tv-scherm met HDMI aansluiting

  • Geluidsinstallatie met aux-kabel en microfoon

  • Gratis WiFi

  • Climate control

Zaalverhuur ‘t Wapen van Kennemerland

Een offerte op maat?

Wij helpen je graag met een offerte op maat. Zo kun je een afspraak te maken met onze collega Mariëtta, zodat zij je vast kan rondleiden door de feestlocatie en persoonlijke wensen met je kan doornemen. Hier nemen wij graag de tijd voor.

CONTACT
Wij zijn dagelijks bereikbaar tussen 9:00 en 17:00 uur. Mariëtta is aanwezig op zondag, maandag, donderdag en vrijdag van 09.00 – 18.00 uur.
023-5240532  -of-  contact@wapenvankennemerland.nl